Torsdag 4/7-2013

Idag blev det först en visit hemma hos mor och far. Åt en lätt lunch innan mamma skjutsade mig och lillasyster till storasyster. Massor av surr och kaffe/kaka sedan fick jag äntligen det jag kom dit för - ompyssling! Har klassåterträff på lördag och vill ju vara fin, samtidigt som jag länge velat prova gellack. Så blev bara en genomskinlig bas men åååh så shiny! Funderar på att köpa någon fin färg att måla men det får bli senare. Såhär blev iaf resultatet, är lackat på mina naturliga naglar så det är bara en geleyta på nageln.


Ikväll tänker jag bara ta det lugnt. Bebis har fest i magen och min rygg gör ont, sammandragningarna kommer och går.. Bäckenet är inte hundra, trodde det gick till sig igår men just nu känns det som om en nerv kommit i kläm, det hugger till och strålar bak i ryggen - AJ! Så två alvedon och vila får det bli, för den varma duschen idag hjälpte inte.

Provade mitt nya balsam idag, håret är superlockigt men känns konstigt. Enligt lillasyster känns håret så när man enbart använder balsam eftersom du inte tvättar bort hårets eget fett. Det bästa är iaf att det inte kliat en enda gång i hårbotten på hela dagen, tidigare har klådan suttit i från att jag klivit ur duschen tills jag besökt den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar